ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
Ο κούκος...αηδόνι
Ο κούκος αηδόνι φαίνεται ότι θα κοστίσει το υπό ανέγερση νέο Νοσοκομείο της Πρέβεζας μέσω του θεσμού των Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.(ΣΔΙΤ).
Ενδεικτικά αναφέρουμε προϋπολογισμούς Νοσοκομείων που ανεγείρονται ή θα ανεγερθούν με τον κλασσικό συμβατικό τρόπο(πλήρη χρηματοδότηση από το Δημόσιο) και Νοσοκομείων μέσω ΣΔΙΤ.
Νοσοκομείο Ζακύνθου -120 κλίνες-Δημόσιο- 25 εκατ. ευρώ.
Νοσοκομείο Πρέβεζας -164 κλίνες -ΣΔΙΤ -109 εκατ. ευρώ.
Νοσοκομείο Καβάλας -374 κλίνες -Δημόσιο- 62 εκατ. ευρώ.
Ογκολ/κό Θεσ/νίκης -400 κλίνες-ΣΔΙΤ -200 εκατ.ευρώ.
Παιδ/κό Θεσ/νίκης -400 κλίνες-ΣΔΙΤ -324 εκατ.ευρώ
Νοσοκομείο Χαλκίδας -280 κλίνες-Δημόσιο- 47 εκατ. ευρώ.
Από τα στοιχεία αυτά, που έχουν ληφθεί από την ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε. ,φαίνεται το υπερβολικά μεγαλύτερο κόστος των νοσοκομείων ΣΔΙΤ σε σχέση με ίσης δυναμικότητας νοσοκομεία που θα κατασκευαστούν από τον Δημόσιο Τομέα.
Κόστος που μακροπρόθεσμα θα επωμιστεί το Δημόσιο και οι πολίτες μέσω των τελών διαθεσιμότητας.
Τα όποια προβλήματα υπάρχουν(υπερβάσεις προϋπολογισμών και υπερβάσεις χρονοδιαγραμμάτων) στα εκτελούμενα με τον συμβατικό τρόπο έργα,(πλήρης χρηματοδότηση και πλήρης κυριότητα του έργου από το Δημοσιο) ,δεν μπορούν να δικαιολογήσουν μια τέτοια προσφυγή σε έργα ΣΔΙΤ. Εξ άλλου κανείς δεν αποκλείει τέτοια φαινόμενα και στα έργα ΣΔΙΤ. Τουλάχιστον τα συμπεράσματα από την Μεγ. Βρεττανία αυτό λένε.
Ενδεικτικά αναφέρουμε προϋπολογισμούς Νοσοκομείων που ανεγείρονται ή θα ανεγερθούν με τον κλασσικό συμβατικό τρόπο(πλήρη χρηματοδότηση από το Δημόσιο) και Νοσοκομείων μέσω ΣΔΙΤ.
Νοσοκομείο Ζακύνθου -120 κλίνες-Δημόσιο- 25 εκατ. ευρώ.
Νοσοκομείο Πρέβεζας -164 κλίνες -ΣΔΙΤ -109 εκατ. ευρώ.
Νοσοκομείο Καβάλας -374 κλίνες -Δημόσιο- 62 εκατ. ευρώ.
Ογκολ/κό Θεσ/νίκης -400 κλίνες-ΣΔΙΤ -200 εκατ.ευρώ.
Παιδ/κό Θεσ/νίκης -400 κλίνες-ΣΔΙΤ -324 εκατ.ευρώ
Νοσοκομείο Χαλκίδας -280 κλίνες-Δημόσιο- 47 εκατ. ευρώ.
Από τα στοιχεία αυτά, που έχουν ληφθεί από την ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε. ,φαίνεται το υπερβολικά μεγαλύτερο κόστος των νοσοκομείων ΣΔΙΤ σε σχέση με ίσης δυναμικότητας νοσοκομεία που θα κατασκευαστούν από τον Δημόσιο Τομέα.
Κόστος που μακροπρόθεσμα θα επωμιστεί το Δημόσιο και οι πολίτες μέσω των τελών διαθεσιμότητας.
Τα όποια προβλήματα υπάρχουν(υπερβάσεις προϋπολογισμών και υπερβάσεις χρονοδιαγραμμάτων) στα εκτελούμενα με τον συμβατικό τρόπο έργα,(πλήρης χρηματοδότηση και πλήρης κυριότητα του έργου από το Δημοσιο) ,δεν μπορούν να δικαιολογήσουν μια τέτοια προσφυγή σε έργα ΣΔΙΤ. Εξ άλλου κανείς δεν αποκλείει τέτοια φαινόμενα και στα έργα ΣΔΙΤ. Τουλάχιστον τα συμπεράσματα από την Μεγ. Βρεττανία αυτό λένε.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου